S Europe Easy Energy lze změnit dodavatele zcela online a bez papírování

Sjednání dodávky elektřiny či plynu tak, jak jsme zvyklí z klasických e-shopů. To je novinka společnosti Europe Easy Energy (3-E), díky které si mohou zákazníci zařídit výhodnou elektřinu či plyn jednoduše, online a bez nutného papírování.

Loňský rok byl ve znamení změny dodavatele energií. Rekordně měnili Češi zejména svého dodavatele elektřiny, vůbec nejvíce od začátku liberalizace trhu. Nastává tak doba, kdy lidé své výdaje za energie začínají řešit aktivně. „Aby změna dodavatele byla pro spotřebitele ještě jednodušší, nabízíme nyní zákazníkům z řad domácností možnost přejít k 3-E kompletně online. A to od sjednání smlouvy, přes samotný proces změny, až po vyúčtování,“ říká Robert Chmelař, marketingový ředitel alternativního dodavatele Europe Easy Energy.


Nikdy to nebylo jednodušší

Celý proces funguje tak, že zákazník si na webových stránkách www.3-e.cz nejprve v kalkulačce spočítá úsporu. Pokud jej nabídka zaujme, vloží ji do nákupního košíku a vyplní objednávkový formulář. V něm uvede základní identifikační údaje, kontakt a způsob platby za vybranou komoditu. „Stejně jako při nákupu zboží v e-shopu, nyní si jednoduše přidáte elektřinu nebo plyn do košíku a pak už jen uvedete, kam vám je máme doručit a jak budete platit,“ vysvětluje Robert Chmelař.

Údaje o konkrétním odběrném místě může zákazník vyplnit podle faktury a smlouvy se stávajícím dodavatelem. „Případně stačí, když zákazník fakturu a smlouvu vyfotí a scany přiloží k objednávce v nákupním košíku. My za něj všechny potřebné údaje do nové smlouvy vyplníme,“ upřesňuje Robert Chmelař. Dále je už jen třeba vložit scan podepsané plné moci a objednávku dokončit.

Poté následuje na straně 3-E kontrola všech údajů a vyplněná smlouva je zaslána emailem zpět zákazníkovi. „Smlouvu zákazník podepíše elektronicky pomocí kódu zaslaného v SMS. Tento unikátní kód opíše do formuláře a tím je ověřena jeho identifikace,“ vysvětluje Robert Chmelař. Do emailu pak dostane potvrzení o úspěšném uzavření smlouvy a rovněž všechny potřebné dokumenty: smlouvu, všeobecné obchodní podmínky, ceník a scan podepsané plné moci.

Společnost 3-E následně zařídí vše podstatné, aby si zákazník mohl začít užívat ušetřené peníze za levnější elektřinu či plyn. O celém procesu změny dodavatele jej průběžně emailem informuje. „Nákupní proces jsme navrhli tak, aby byl pro zákazníka srozumitelný, přehledný a co nejvíce připomínal nákup na klasických e-shopech. Věříme, že pro mnoho lidí, kteří jsou zvyklí všechny své záležitosti řešit elektronicky, je to vhodný způsob, jak si zajistit online i levnější dodávku energií.“

800 080 800