eServis PLYN

Se službou eServis PLYN máte pravidelnou kontrolu kotle a spalinové cesty zajištěnou. Navíc Vám stále garantujeme cenu mezi třemi nejnižšími.

insuraholics

PROČ SI VYBRAT eServis PLYN?

Víte, že pravidelnou kontrolou plynového kotle snížíte riziko poruchy a prodloužíte jeho životnost? Kontrola spalinové cesty u plynového kotle je navíc ze zákona povinná každý rok. Se službou eServis PLYN Vám tuto každoroční kontrolu zajistíme my. O nic se nemusíte starat, i termín kontroly ohlídáme za Vás. Oproti základnímu produktu eDomácnost zaplatíte jen o 206 Kč měsíčně více a Vaše starosti můžete hodit za hlavu. Navíc už nemusíte sledovat ceny jiných dodavatelů, děláme to za Vás a garantujeme Vám cenu mezi třemi nejnižšími.

ZAJISTÍME PRAVIDELNOU KONTROLU KOTLE I SPALINOVÉ CESTY

TERMÍN KONTROLY HLÍDÁME ZA VÁS A PŘI PORUŠE VÁM OBSTARÁME TECHNIKA

ZPRÁVA O PROVEDENÍ KONTROLY VÁM POSLOUŽÍ V PŘÍPADĚ POJISTNÉ UDÁLOSTI

SNÍŽÍTE RIZIKO PORUCHY A PRODLOUŽÍTE ŽIVOTNOST KOTLE

SLUŽBU ZAJIŠŤUJÍ PROFESIONÁLNÍ TECHNICI

MÁTE K DISPOZICI BEZPLATNOU SERVISNÍ LINKU

UŽ NEMUSÍTE SLEDOVAT CENY DODAVATELŮ, DĚLÁME TO ZA VÁS

Konec s hledáním nejlevnějších nabídek plynu. Europe Easy Energy Vám garantuje cenu mezi třemi nejnižšími. Ceny konkurentů pravidelně hlídáme a vy tak můžete starosti s přeplácením hodit za hlavu.

Banner Produkt PL

CENÍKY PLYNU KE STAŽENÍ

EG.D, a.s.

eon-plyn
  • Ceník eServis

    EG.D, a.s.

GasNet, s.r.o.

gasnet
  • Ceník eServis

    GasNet, s.r.o.

Pražská plynárenská Distribuce, a.s.

pp
  • Ceník eServis

    Pražská plynárenská Distribuce, a.s.

Kompletní přehled ceníků najdete na stránce zde.

Obchodní podmínky služby eServis PLYN jsou ke stažení zde.

SERVISNÍ LINKA

V případě poruchy kotle Vám náš operátor vyhledá a zprostředkuje vhodného technika. Na způsobu odstranění závady a ceně se společně domluvíte.

Prostřednictvím servisní linky si můžete vyžádat kopii Zprávy o provedení kontroly a čištění kotle nebo spalinové cesty, archivujeme pro Vás celou servisní historii.

Domluvíte si zde náhradní termín pravidelné roční kontroly, pokud se Vám původně sjednaný z nějakého důvodu nehodí.

Servisní linka zdarma: 800 310 310 (Po - Pá 8 -16 hodin)
Email: servis@3-e.cz

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

ČASTÉ DOTAZY

Co je obsahem služby eServis PLYN?

Se službou eServis PLYN získáte u vybrané produktové řady pravidelnou kontrolu plynového kotle a spalinové cesty v ceně dodávky zemního plynu. Nemusíte si tak už hlídat termíny a každý rok shánět technika, který Vám kontrolu provede. Termín pravidelné kontroly za Vás ohlídáme, vždy Vám včas zavoláme a na termínu se domluvíme podle Vašich možností. Navíc Vám v případě poruchy kotle zajistíme servisního technika, který Vám kotel opraví, nebo případně vymění. Tyto práce již nejsou součástí služby eServis PLYN a náklady spojené s opravou či výměnou kotle hradíte přímo servisnímu technikovi.

Proč je pravidelná péče o plynový kotel důležitá?

Dobře udržovaný a správně seřízený kotel Vám může ušetřit i několik tisíc korun ročně díky nižší spotřebě plynu. Pravidelnou péčí můžete také včas zamezit poruchám způsobeným opotřebením jeho dílů a prodloužit životnost kotle. Zároveň je pravidelná kontrola a servis podmínkou pro splnění záručních podmínek výrobců plynových kotlů. Kromě kotle je důležité nechat zkontrolovat a vyčistit i spalinovou cestu (komín a kouřovod). Pravidelná kontrola a čištění spalinové cesty je povinná a řídí se vyhláškou č. 34/2016 Sb. o čištění, kontrole a revizi spalinové cesty, v platném znění.

Jak často provádět pravidelnou kontrolu plynového kotle a spalinové cesty?

Výrobci kotlů doporučují provádět prohlídku kotle, která spočívá zejména v jeho seřízení a vyčištění, 1x ročně. Pravidelnou kontrolu a čištění spalinové cesty (komína a kouřovodu) u plynových kotlů jste podle vyhlášky č. 34/2016 Sb. o čištění, kontrole a revizi spalinové cesty povinni zajistit 1x ročně, u kondenzačních kotlů nejméně 1x za dva roky.

Jak dlouho pravidelná kontrola plynového kotle a spalinové cesty trvá?

Průměrná doba kontroly a čištění plynového kotle včetně spalinové cesty je jedna hodina.

Z čeho se pravidelná kontrola plynového kotle a spalinové cesty skládá?

Pravidelná kontrola plynového kotle obsahuje:
a) příjezd servisního technika na místo kontroly,
b) kontrolu funkcí bezpečnostního řetězce plynového kotle, a to:

  • havarijního termostatu,
  • pojistky plamene,
  • manostatu tlaku vzduchu,
  • pojistného ventilu,
  • snímače zpětného toku spalin,

c) kontrolu a čištění:

  • výměníku na straně spalování (suché čištění),
  • hořáku,
  • filtru topného systému,
  • odvodu kondenzátu a sifonu (u kondenzačních kotlů),

d) kontrolu plynových částí plynového kotle, a to:

  • těsnosti plynových spojů zařízení,
  • tlaku plynu na vstupu do kotle,
  • tlaku plynu při minimálním výkonu,
  • tlaku plynu při maximálním výkonu,

e) měření emisí (účinnost spalování) plynového kotle a CO v místě instalace kotle.

U spalinové cesty (komín a kouřovod) provádí technik čištění a kontrolu podle vyhlášky č. 34/2016 Sb. o čištění, kontrole a revizi spalinové cesty, v platném znění.

Co mám dělat, když mi servisní technik odstavil kotel?

Tuto situaci rozhodně nepodceňujte. Ve většině případů je důvodem nevyhovující technický stav nebo umístění kotle. A další provoz kotle by tak mohl vážně ohrozit Vaše zdraví, případně způsobit škody na majetku. Servisní technik Vám doporučí, jaké kroky máte podniknout – jestli stačí nechat kotel opravit, nebo je potřeba jeho výměna.

Jaké doklady o provedené kontrole dostanu?

Při každé kontrole kotle a spalinové cesty technik na závěr vyplní Zprávu o provedení kontroly a čištění plynového kotle a Zprávu o provedení kontroly a čištění spalinové cesty a originály Vám předá.

Nemůžu najít zprávu o provedení kontroly, co mám dělat?

Kopii zprávy si můžete vyžádat na lince 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.), e-mailu servis@3-e.cz nebo prostřednictvím webového kontaktního formuláře. Kopie zpráv zasíláme prostřednictvím e-mailu.

Co mám dělat, když mám zájem o kontrolu kotle?

Je to jednoduché. Kontrolu kotle nabízíme novým i stávajícím zákazníkům v rámci produktové řady eServis PLYN. Stačí tedy uzavřít novou smlouvu na dodávku plynu, nebo dodatek ke stávající smlouvě na dodávku plynu s uvedenou produktovou řadou. Následující měsíc po uzavření dodatku ke stávající smlouvě, v případě nové smlouvy po zahájení dodávky, Vám zavolá servisní technik a domluvíte si termín kontroly.

Potřebuji změnit termín kontroly kotle, jak na to?

Stačí zavolat na 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.), napsat e-mail na servis@3-e.cz nebo na webu vyplnit kontaktní formulář a nový termín kontroly společně domluvíme dle Vašich časových možností.

Které značky plynových kotlů kontrolujete?

Kontrolujeme a servisujeme plynové kotle do výkonu 50 kW zejména následujících značek:
Baxi, Brőtje, Buderus, Dakon, Destila, Enbra, Immergas, Junkers, KP, Mora, Protherm, Thermona (Therm), Vaillant, Viadrus, Viessmann. Aktuální informace k dalším značkám Vám rádi poskytneme na vyžádání telefonicky nebo e-mailem.

Mohu využít službu i pro kotel ve své firmě?

Služba je určena výhradně pro domácnosti, bohužel ji nelze využít v rámci dodávky zemního plynu firmám.

Kotel mi nefunguje, co mám dělat?

Zavolejte na 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.), napište e-mail na servis@3-e.cz nebo na webu vyplňte kontaktní formulář. Termín opravy pro Vás obratem domluvíme.

Opravdu za kontrolu kotle a spalinové cesty nezaplatím nic navíc?

Kontrolu plynového kotle a spalinové cesty nabízíme v ceně dodávky plynu produktové řady eServis PLYN. Pokud máte tuto produktovou řadu sjednanou, za pravidelnou kontrolu opravdu nezaplatíte nic navíc. Může se stát, že technik Vám navrhne opravu nebo výměnu některé součástky. Cenu této dodatečné služby si pak domluvíte sami a náklady uhradíte přímo technikovi.

Detailní informace naleznete zde.

Jak si můžu ověřit, jestli se jedná o vašeho servisního technika?

Službu eServis PLYN pro nás zajišťují pečlivě vybrané partnerské společnosti. Každý technik od nás obdrží identifikační kartu se svým jménem a údaji o společnosti, pro kterou pracuje. Servisního technika si můžete ověřit zavoláním na linku 800 310 310.