eServis ELEKTŘINA

Elektrikáře máte kdykoli po ruce a na jeho služby Vám každý rok přispějeme 3 000 Kč. Navíc Vám stále garantujeme cenu mezi třemi nejnižšími.

3E_elektrina_servis_2

PROČ SI VYBRAT eServis ELEKTŘINA?

Také se Vám už stalo, že jste potřebovali vyměnit světlo či zásuvku, zapojit bojler nebo zajistit revizi elektroinstalace, ale sehnat dobrého elektrikáře nebylo vůbec jednoduché? Pak je služba eServis ELEKTŘINA právě pro Vás. Oproti základnímu produktu eDomácnost zaplatíte jen o 49 Kč měsíčně více a své starosti můžete hodit za hlavu. Navíc už nemusíte sledovat ceny jiných dodavatelů, děláme to za Vás a garantujeme Vám cenu mezi třemi nejnižšími.

Zajistíme Vám služby elektrikáře na drobné elektrikářské práce i na revizi elektroinstalace

O nic se nemusíte starat, stačí nás kontaktovat a všechno zařídíme za Vás

Každý rok od nás na služby elektrikáře dostanete bonus
3 000 Kč

Bonus můžete čerpat jednorázově i postupně

Bonus můžete využít i na svého elektrikáře

Servisní linka k nám je bezplatná. Ozvat se můžete zde

Preventivní kontrolou elektroinstalace, například proměřením a vyčistěním zásuvek, předcházíte nebezpečí vzniku požáru.

UŽ NEMUSÍTE SLEDOVAT CENY DODAVATELŮ, DĚLÁME TO ZA VÁS

Konec s hledáním nejlevnějších nabídek elektřiny. Europe Easy Energy Vám garantuje cenu mezi třemi nejnižšími. Ceny konkurentů pravidelně hlídáme a Vy tak můžete starosti s přeplácením hodit za hlavu.

Banner Produkt EN

CENÍKY ELEKTŘINY KE STAŽENÍ

ČEZ Distribuce, a.s.

cez
  • Ceník eServis

    ČEZ Distribuce, a.s.

EG.D, a.s.

eon
  • Ceník eServis

    EG.D, a.s.

PREdistribuce, a.s.

pre
  • Ceník eServis

    PREdistribuce, a.s.

Kompletní přehled ceníků najdete na stránce zde.

Obchodní podmínky služby eServis ELEKTŘINA jsou ke stažení zde.

SERVISNÍ LINKA

V případě potřeby elektrikáře Vám náš operátor vyhledá a zprostředkuje vhodného technika. Využitím služby eServis tak ušetříte spoustu času se sháněním kvalitního elektrikáře.

Prostřednictvím servisní linky si můžete ověřit, jakou výši bonusu máte k dispozici.

Máte svého elektrikáře, na jehož služby chcete čerpat bonus? Kontaktujte nás prostřednictvím servisní linky. My se s ním spojíme a vše vyřídíme za Vás.

Servisní linka zdarma: 800 310 310 (Po - Pá 8 -16 hodin)
Email: servis@3-e.cz

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

ČASTÉ DOTAZY

Co je obsahem služby eServis ELEKTŘINA? Proč bych si ji měl sjednat?

Obsahem služby eServis ELEKTŘINA je zajištění odborníka-elektrikáře, který Vám pomůže s úpravou, opravou či údržbou Vaší domácí elektroinstalace nebo zapojením např. sporáku, digestoře nebo bojleru, případně Vám provede revizi elektroinstalace. Stačí zavolat na naši bezplatnou servisní linku 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.) a nahlásit svůj požadavek. Náš operátor Vám pak už zajistí vhodného odborníka. Využitím služby eServis ELEKTŘINA tak ušetříte spoustu času se sháněním kvalitního elektrikáře. Navíc od nás dostanete každý rok bonus 3 000 Kč na elektrikářské práce.

Kolik činí příspěvek (bonus) na elektrikářské práce?

Každý rok Vám přispějeme 3 000 Kč. Bonus lze využít jednorázově i postupně. Nemusíte se tak obávat čerpat službu třeba jen na drobnou úpravu. Nevyčerpaná částka Vám zůstává a Vy ji můžete dále využít kdykoliv během kalendářního roku. Abychom Vám z bonusu zbytečně neukrajovali náklady na cestovné, vybíráme elektrikáře, který to k Vám má blízko. Nebo si můžete sjednat službu se svým elektrikářem, kterého máte ověřeného.

Na co přesně můžu příspěvek (bonus) čerpat?

Bonus můžete čerpat na veškeré elektrikářské práce od zapojení sporáku, přes opravu nebo výměnu světla, jističe nebo zásuvky, vedení nových kabelů ve zdi (frézování drážky, položení kabelů, začištění a napojení na stávající elektroinstalaci), až po kompletní revizi elektroinstalace. Přesný výčet najdete v obchodních podmínkách. Samozřejmě Vám také rádi poradíme prostřednictvím bezplatné servisní linky 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.), e-mailu servis@3-e.cz nebo webového kontaktního formuláře.

Kdy lze začít čerpat službu eServis ELEKTŘINA?

Jako nový zákazník můžete čerpat službu eServis ELEKTŘINA, pokud máte uzavřenou smlouvu s produktovou řadou eServis ELEKTŘINA. Elektrikáře si můžete objednat od prvního dne měsíce, který následuje po měsíci, ve kterém došlo k zahájení dodávky elektřiny. Například pokud dojde k zahájení dodávky 1. června (viz uvítací dopis/SMS/e-mail, který od nás obdržíte), pak si můžete elektrikáře objednat od 1. července.

Jako stávající zákazník můžete čerpat službu eServis ELEKTŘINA od prvního dne měsíce, který následuje po měsíci, ve kterém došlo k nastavení produktové řady s touto službou. Pokud Vám tedy byla produktová řada s touto službou nastavena kupříkladu k 1. červnu, služby elektrikáře si pak můžete objednat 1. července.

Jsem stávající zákazník Europe Easy Energy, mohu čerpat službu eServis ELEKTŘINA?

Pokud u nás máte sjednaný odběr elektřiny s produktovou řadou eServis ELEKTŘINA, tak ano. To, jakou konkrétní produktovou řadu u nás máte sjednanou, se dozvíte ve svém vyúčtování, ve smlouvě či v dodatku ke smlouvě, ve webové kanceláři nebo nás kontaktujte na zákaznické lince 800 080 800.

Pokud produktovou řadu se službou eServis ELEKTŘINA ještě sjednanou nemáte, ale měli byste o ni zájem, kontaktujte nás zde.

Co se stane, pokud příspěvek (bonus) na danou zakázku nevyčerpám?

Bonus můžete vyčerpat na elektrikářské práce objednané v daném roce, z roku na rok je nepřenosný. Doporučujeme ho využít třeba na preventivní kontrolu elektroinstalace, v rámci, které Vám proměříme a vyčistíme zásuvky. Tím můžete předejít nebezpečí vzniku požáru.

Mám vlastního elektrikáře. Můžu čerpat příspěvek (bonus) i na jeho služby? Jak?

Ano, bonus můžete čerpat i na služby vlastního elektrikáře. V takovém případě nás nejdříve kontaktujte prostřednictvím bezplatné servisní linky 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.), e-mailu servis@3-e.cz nebo webového kontaktního formuláře. Uveďte, co konkrétně potřebujete řešit a předejte nám kontakt na Vašeho elektrikáře. My se s ním spojíme, a pokud si s ním odsouhlasíme podmínky servisního zásahu, pošleme mu objednávku. Objednávka bude obsahovat mj. i výši Vašeho bonusu. Vy se již dále o nic nemusíte starat.

Potřebuji opravit nefunkční zásuvku. Jak si můžu objednat elektrikáře? Co mám udělat, abych mohla čerpat příspěvek (bonus)?

Pokud máte sjednaný produkt se službou eServis ELEKTŘINA, kontaktujete nás prostřednictvím bezplatné servisní linky 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.), e-mailu servis@3-e.cz nebo webového kontaktního formuláře a my už vše vyřídíme za Vás.
Pokud produktovou řadu se službou eServis ELEKTŘINA ještě sjednanou nemáte, ale měli byste o ni zájem, kontaktujte nás zde.

Cena zakázky je vyšší než možný příspěvek (bonus) v rámci služby, co s tím?

Objednaný elektrikář Vás po zhodnocení situace seznámí s předpokládanou cenou zakázky. Vy se rozhodnete, zda ji akceptujete. Po provedení práce elektrikář vystaví doklad, na kterém Vám z účtované částky odečte bonus, na který máte nárok. Odečtený bonus proplatíme elektrikáři my. Vy mu dohodnutým způsobem zaplatíte případný rozdíl.

Mohu si službu elektrikáře objednat i na chalupu nebo chatu?

Služby elektrikáře a čerpání bonusu v rámci eServis ELEKTŘINA jsou poskytovány pouze na adrese odběrného místa, které máte jako zákazník uvedený ve své smlouvě. Pokud tedy máte na chatě sjednaný odběr za podmínek produktové řady, která obsahuje službu eServis ELEKTŘINA, tak ano, službu si můžete objednat i tam.

Jak hlídáte, aby ceny nebyly přemrštěné?

Ceny elektrikářských prací sledujeme dlouhodobě napříč celou ČR. Na základě tohoto monitoringu stanovujeme průměrnou hodinovou sazbu a cenu cestovného. Průměrná cena závisí rovněž na konkrétním regionu, v některých regionech jsou mezi elektrikáři významné rozdíly, jinde jsou menší. Naším cílem je spolupracovat pouze s kvalitními řemeslníky, a to za odpovídající a férové ceny.

Co když elektrikář odvede nekvalitní práci? Co když nebudu s odvedenou prací spokojen?

Reklamovat službu elektrikáře můžete prostřednictvím bezplatné servisní linky 800 310 310 (v pracovní dny 8–16 hod.), e-mailu servis@3-e.cz nebo webového kontaktního formuláře. Odpovědnost za vady díla nese konkrétní elektrikář, který dílo realizoval. Tomu reklamaci předáme k vyřízení a vyřídíme ji, Vy se o nic starat nemusíte. Naším cílem je spolupracovat pouze s kvalitními partnery. Jejich kvalitu sledujeme mimo jiné i na základě zpětné vazby od Vás, zákazníků. S elektrikáři, kteří nebudou odvádět kvalitní práci, ukončíme spolupráci.

Budeme rádi, pokud věnujete čas vyplnění Dotazníku zákaznické spokojenosti, který Vám zašleme po čerpání služby. Na základě Vaší zpětné vazby budeme naše služby stále zlepšovat.