Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Děkujeme. Více informací
Můj svět - moje energie - LEDEN 2016
I v lednu umíme dodat výhodnější energii

Operátor/ka zákaznického centra

 

Jsme mladá společnost s přátelským kolektivem. Svým zaměstnancům vycházíme vstříc v maximální možné míře. Na Vás čeká zajímavá náplň práce, sympatičtí kolegové a celá řada benefitů. Neváhejte zaslat životopis i v případě, že jste čerstvý absolvent/ka nebo nemáte praxi v call centru, rádi Vám poskytneme potřebné školení.

 

Co bude Vaší náplní práce?

 

  • přijímání hovorů na pasivní zákaznické lince (péče o nové a stávající zákazníky)
  • aktivní volání stávajícím zákazníkům (informace o nových produktech, retence, nepřijaté hovory)
  • administrativní práce spojená se zákaznickým servisem (databáze zákazníků, e-mailová komunikace, chat, interní komunikace)
  • evidence nových zákazníků
  • účast na školeních týkajících se zlepšování komunikačních dovedností, prozákaznického přístupu aj.

 

Co očekáváme?

 

  • ukončené SŠ vzdělání
  • kultivovaný hlasový projev
  • prozákaznický přístup, schopnost vcítit se do klienta a vnímat jeho potřeby
  • výborné komunikační schopnosti
  • tah na branku s orientací na výsledek
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost
  • pozitivní přístup
  • odpovědnost za odvedenou práci
  • ochotu učit se novým věcem a aplikovat je v praxi
  • odolnost vůči stresu a trpělivost
  • dobrou znalost práce na PC (MS Office - filtrování dat v MS Excel, internet)

 

Co nabízíme?

 

  • nadstandardní finanční ohodnocení
  • každý měsíc možnost získání finanční prémie navíc
  • fixní mzda 20 000 Kč + motivující finanční ohodnocení podle výsledků
  • férový přístup k zákazníkům a potencionálním klientům
  • práci v moderních kancelářských prostorách na trase metra C, 7 minut od centra
  • možnost seberealizace a kariérního růstu, možnost v budoucnu zastávat pozici Teamleadera
  • práce v pouze pracovní dny, 8 hod denně
  • přátelský kolektiv a vedení
  • zaměstnanecká sleva na plyn a elektřinu pro rodinné příslušníky
  • pravidelné soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny
  • motivační program ušitý na míru operátorům (motivační program zahrnuje automatické zvýšení mzdy po zkušební době a po jednom odpracovaném roce, kurzy angličtiny, mobilní telefon i k soukromým účelům, poukázky na volnočasové aktivity, aj.)

  • každý pátek snídaně pro zaměstnance
  • občerstvení na pracovišti (každý den nápoje zdarma)
  • stravenky, firemní akce a další benefity
  • hlavní pracovní poměr
  • nástup ihned

 

V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím životopis s motivačním dopisem e-mailem na adresu job@3-e.cz. Těšíme se na Vaši reakci!